استاندار فارس گفت: مسکن، کالایی چند وجهی است و در کشور مسکن علاوه بر سرمایه گذاری ،سرپناه مردم است که البته این تفکر نکات مثبت و منفی به همراه دارد.
کد خبر: ۷۷۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 27 August 2019

تابناک فارس به قنل از مهر: عنایت الله رحیمی ظهر سه شنبه در مراسم کلنگ زنی ساخت ٢۵ هزار واحد مسکن در شهر شهر صدرا افزود: تسهیلات مختلفی در جهت ساخت و بهبود مسکن در شهرهای جدید و بافت های ناکارآمد شهری پرداخت شده که این تسهیلات به ترتیب ۵٠و ۴٠ میلیون تومان است.

وی تاکید کرد: مسکن، کالایی چند وجهی است و در کشور مسکن علاوه بر سرمایه گذاری ،سرپناه مردم است که البته این تفکر نکات مثبت و منفی به همراه دارد.

استاندار فارس اضافه کرد: اقدامات مختلفی طی دولت های مختلف انجام شده است البته باید پس از چهل سال تجربیات مختلف را مدون کرده و با برنامه ریزی مناسب شاهد اقدامات مناسب در این حوزه باشیم.

رحیمی تصریح کرد: ۴٠٠ هزار واحد مسکن طی دو سال قرار است ساخته شود و با استفاده از تجربیات گذشته فضا را به گونه ای فراهم کنیم که افراد متخصص جذب این پروژه شوند تا فعالیت های اجرایی در این طرح با سرعت انجام شود.

وی در خصوص عدم اجرای تعهدات پیمانکاران نیز اظهار کرد: در بسیاری از واحدهای مسکن که به افراد ارائه شد تعهداتی که پیمانکاران در ابتدای ساخت متعهد شده بودند انجام نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار